Мақалада гастрольді ұйымдастырудың күрделі әрі сан қырлы үрдісі сараланып, оны дайындау, үйлестіру және басқару ерекшеліктері, сонымен қатар, кәсіби менеджерлердің маңызды рөлі көрсетілген. Сонымен бірге, авторлар мемлекет тарапынан қолдаудың маңыздылығын, театр өнерін ілгерілетудегі, сондай-ақ, мәдениет саласындағы халықаралық байланыстарды дамытудағы гастрольдердің маңыздылығын қарастырады. Жобалық басқаруға, маркетингке, форс-мажорлық жағдайлармен жедел жұмыс істеуге және театр қызметкерлері үшін қолайлы жағдай жасауға ерекше көңіл бөлінеді. Мақала дәл талдау мен жоспарлаудың, театрлар арасындағы екіжақты келісімдерге қол жеткізудің және гастрольдік қызметтің әртүрлі аспектілерінде жүйелі дайындықтың маңыздылығына көңіл аударады. Іс жүзіндегі тәжірибеге сүйене отырып, автор театрдың түрлі қызметтерінің қызметін келістіру және үйлестіру әдістерін ұсынады. Әр кезеңді бақылауда ұстап, жедел шешімдерге икемділік пен дайындық қойылымдардың сапасын арттырып, көрерменнің ынта-ықыласын оятады. Осының өзі театрдың имиджін нығайтуға және әлемдік мәдени кеңістікке әсерін кеңейтуге ықпал етеді. Сондай-ақ, мақалада театрларды қаржыландыру мен қаржылық тұрақтылықтың балама жолдары ұсынылған.
Түйінді сөздер: макроменеджмент, тайм менеджмент, техникалық райдер, маркетинг, PR, айдентика, флайер, инфлюенсер, форс мажор, коммерцияландыру.
В данной статье представлен анализ сложного и многогранного процесса организации гастролей, особенностей его подготовки, координации и управления, а также отражается ключевая роль профессиональных менеджеров. Кроме того, автор рассматривают важность поддержки со стороны государства, значимость гастролей в продвижении театрального искусства, а также в развитии международных связей в области культуры. Особое внимание уделяется проектному управлению, маркетингу, оперативной работе с форс-мажорными ситуациями и созданию комфортных условий для работников театра. Статья подчеркивает важность точного анализа и планирования, достижения двусторонних договоренностей между театрами, и систематической подготовки в различных аспектах гастрольной деятельности. Основываясь на практическом опыте, автор предлагает методы согласования и координации деятельности различных служб театра. Контроль за каждым этапом, гибкость и готовность к оперативным решениям позволяют обеспечить высокое качество выступлений и удовлетворение зрителей, что, в свою очередь, способствует укреплению имиджа театра и расширению его влияния на мировой культурный ландшафт. Также в статье предложены альтернативные пути финансирования и финансовой устойчивости театров.
Ключевые слова: макроменеджмент, тайм менеджмент, технический райдер, маркетинг, PR, айдентика, флаер, инфлюенсеры, форс мажор, коммерциализация.
This article presents an analysis of the complex and multifaceted process of organizing tours, the specifics of its preparation, coordination and management, and also reflects the key role of professional managers. In addition, the authors consider the importance of state support, the importance of tours in the promotion of theatrical art, as well as in the development of international cultural relations. Special attention is paid to project management, marketing, operational work with force majeure situations and the creation of comfortable conditions for theater employees. The article emphasizes the importance of accurate analysis and planning, reaching bilateral agreements between theaters, and systematic training in various aspects of touring activities. Based on practical experience, the author suggests methods for coordinating and coordinating the activities of various theater services. Control over each stage, flexibility and readiness for operational solutions allow us to ensure high quality performances and audience satisfaction, which, in turn, helps to strengthen the image of the theater and expand its influence on the global cultural landscape. The article also suggests alternative ways of financing and financial sustainability of theaters.
Keywords: macromanagement, time management, technical rider, marketing, PR, identity, flyer, influencers, force majeure, commercialization.
Сәруәр Н., FEATURES OF THE MANAGEMENT OF TOURING ACTIVITIES. Scientific journal «ARTS ACADEMY» №1(9)2024. DOI:10.56032/2523-4684.2024.1.9.26