В статье рассматриваются основополагающие аспекты деятельности хореографа-постановщика, его задачи и педагогическая компетентность. Проведен анализ трудов мировых деятелей в области хореографии. Проведен сравнительно-сопоставительный анализ организации процесса преподавания в детских и взрослых танцевальных коллективах. Наблюдения и обобщения автора сделаны на материале уроков по современной хореографии, казахскому танцу, спортивному бальному и народному танцу. Автор подробно структурирует методическую деятельность хореографа-постановщика художественных танцевальных коллективов на основе межпредметных связей общей педагогики, возрастной психологии, эстетики.
Ключевые слова: педагогика хореографии, танец, хореограф-постановщик, обучающийся.
Мақалада қоюшы-хореограф қызметінің негізгі қырлары, оның міндеттері мен педагогикалық құзыреттілігі қарастырылады. Хореография саласындағы әлемдік қайраткерлердің еңбектеріне талдау жасалған. Балалар мен ересектердің би ұжымдарында сабақ өткізу процесін ұйымдастыру бойынша салыстырмалы талдау жүргізілген. Автордың бақылаулары мен қорытындылары заманауи хореография, қазақ биі, спорттық-бальды және халық билері сабақтарының материалдарына негізделген. Автор жалпы педагогика, жас ерекшелік психологиясы, эстетика пәндері арасындағы байланыстар негізінде көркемдік би ұжымдарының қоюшы-хореографының әдістемелік қызметін егжей-тегжейлі саралайды.
Түйінді сөздер: Хореография педагогикасы, би, қоюшы-хореограф, білім алушы.
The article examines the core aspects of the choreographer-director's professional activities, including their responsibilities and pedagogical competence. It provides an analysis of the contributions made by prominent international figures in the field of choreography. Additionally, the study conducts a comparative evaluation of teaching methodologies employed in children's and adult dance groups. The author's findings and observations are derived from lessons in contemporary choreography, Kazakh dance, sports ballroom dance, and folk dance. Particular attention is given to structuring the methodological practices of choreographer-directors within artistic dance ensembles, emphasizing interdisciplinary connections with general pedagogy, developmental psychology, and aesthetics.
Key words: choreography pedagogy, dance, choreographer-director, learner.
Е.К. Халел, ҚОЮШЫ-ХОРЕОГРАФТЫҢ КӨРКЕМДІК БИ ҰЖЫМДАРЫНДАҒЫ ҚЫЗМЕТІ. DOI:10.56032/2523-4684.2024.4.12.30