В статье рассматривается специфика обучения учащихся младших классов хореографических училищ в аспекте раскрытия индивидуальных способностей.Автор обосновывает необходимость обучения игре на фортепиано для успешного овладения профессией артиста балета. Проводит параллель между занятиями по фортепиано и хореографией.
Ключевые слова: фортепиано, хореография, артист балета, музыка,концертмейстер.
Мақалада хореография училищесі бастауыш сынып оқушыларының жекеқабілеттерін ашу аспектісіндегі оқытудың өзіндік ерекшеліктері қарастырылады.Автор балет әртісі мамандығын нәтижелі игерудегі фортепианода ойнаудыңқажеттілігін жан-жақты ашып көрсетеді. Фортепиано мен хореографиясабақтарының арасындағы байланыс пен үйлесімділік қатар көрсетіледі.
Кілт сөздер: фортепиано, хореография, балет әртісі, музыка,концертмейстер.
In the article the specificity of the teaching of the junior classes of choreographicschools in the aspect of the disclosure of individual abilities is considered. The authorjustifies the necessity of learning to play the piano for successful mastering the profession of the ballet artist. It draws a parallel between piano lessons and choreography.
Key words: piano, choreography, ballet dancer, music, accompanist.