«ARTS ACADEMY» ғылыми журналы

Кіру

Электрондық поштаңызды енгізіңіз

Біз сізге сайтқа кіру үшін сілтеме жібереміз.

Меню

ENERGISING RASA THEORY: BREATH, EMPATHY, AND WELL-BEING IN CONTEMPORARY ACTOR TRAINING

07 маусым 2022 ж.
ENERGISING RASA THEORY: BREATH, EMPATHY, AND WELL-BEING IN CONTEMPORARY ACTOR TRAINING
PDF форматындағы нөмір - Жүктеп алу
PDF мақаласы - Жүктеп алу
DOI:10.56032/2523-4684.2022.2.2.38

Breath has emerged as the preferred locus of performance energy over the last two decades, presenting a pragmatic approach to questions of contemporary actor training, post-Stanislavskian approaches (such as psychophysical approaches) and vitalisation of traditional performance practices (such as Kutiyattam and Kalaripayattu). In this paper, we elaborate outwards from this “rediscovery” of breath, to offer a methodological base from which to engage the concept of Rasa which occupies a pre-eminent position within Indian aesthetics. We argue that the constellation of bodily practices arising from within this field of knowledge, far from esoteric traditionalisms, inform the neuro-physiological basis for empathy. Practical engagement with these neuro-physiological processes widens understanding of the importance and role of well-being in contemporary actor training. We argue that a shift towards this well-being based approach within conservatories and performance training institutes, is a necessary adaptation to meet the challenges of a post-pandemic world.
Key words: actor training, breath in performance, well-being, Rasa theory, theatre pedagogy, mirror neurons, empathy.

Соңғы екі онжылдықта тыныс алу қазіргі заманғы актерлерді оқыту мәселелеріне, пост-станиславалық көзқарастарға (психофизикалық тәсілдер сияқты) және дәстүрлі орындаушылық тәжірибені жандандыруға (мысалы, Кутияттам және Каларипаятта) прагматикалық көзқарасты ұсына отырып, орындау энергиясының таңдаулы көзі болды. Бұл мақалада біз үнді эстетикасында ерекше орын алатын нәсіл тұжырымдамасын қолданудың әдіснамалық негізін ұсыну үшін тыныс алудың осы "қайта жаңаруын" дамытамыз. Эзотерикалық дәстүрліліктен алыс білімнің осы саласында пайда болатын дене тәжірибесінің жиынтығы эмпатияның нейрофизиологиялық негізін құрайды. Осы нейрофизиологиялық процестермен практикалық өзара әрекеттесу қазіргі актерлерді оқытуда әл-ауқаттың маңыздылығы мен рөлін түсінуді кеңейтеді. Консерваториялар мен біліктілікті арттыру институттарындағы әл-ауқатқа негізделген осы тәсілге көшу пандемиядан кейінгі әлемнің мәселелерін шешуге қажетті бейімделу болып табылады.
Түйінді сөздерактерді оқыту, спектакльдегі тыныс алу, әл-ауқат, нәсіл теориясы, театр педагогикасы, айна нейрондары, эмпатия.

За последние два десятилетия дыхание стало предпочтительным источником энергии исполнения, представляя прагматичный подход к вопросам современной подготовки актеров, пост-осмыслению подходов Станиславского (как, например, психофизические подходы) и оживления традиционных исполнительских практик (таких как Кутияттам и Каларипаятту). В этой статье мы развиваем это “повторное открытие” дыхания, чтобы предложить методологическую основу для использования концепции Расы, которая занимает выдающееся положение в индийской эстетике. Мы утверждаем, что совокупность телесных практик, возникающих в этой области знаний, далеких от эзотерического традиционализма, формирует нейрофизиологическую основу эмпатии. Практическое взаимодействие с этими нейрофизиологическими процессами расширяет понимание важности и роли благополучия в современном обучении актеров. Мы утверждаем, что переход к этому основанному на благополучии подходу в консерваториях и институтах повышения квалификации является необходимой адаптацией для решения проблем постпандемического мира.
Ключевые слова: обучение актера, дыхание в спектакле, благополучие, теория Расы, театральная педагогика, зеркальные нейроны, эмпатия.

Қалай дәйексөз келтіру керек

M.P., R.G.K., ENERGISING RASA THEORY: BREATH, EMPATHY, AND WELL-BEING IN CONTEMPORARY ACTOR TRAINING. Scientific Journal «Arts Academy», №2(2)2022, 38-45. DOI:10.56032/2523-4684.2022.2.2.38

© 2024 artsacademy.kz