«ARTS ACADEMY» ғылыми журналы

Кіру

Электрондық поштаңызды енгізіңіз

Біз сізге сайтқа кіру үшін сілтеме жібереміз.

Меню

INDIAN INSTRUMENT MAKERS IN PERFORMING ARTS

07 маусым 2022 ж.
INDIAN INSTRUMENT MAKERS IN PERFORMING ARTS
PDF форматындағы нөмір - Жүктеп алу
PDF мақаласы - Жүктеп алу
DOI:10.56032/2523-4684.2022.2.2.127

The currently popular Indian Musical Instruments have undergone tremendous changes during the passing of time. This has occurred in terms of its playing styles, modes of presentations and its architecture. What caused these changes is remained to be studied. There might be some inter-relationship between these four factors, namely, the changes/advancement occurred in playing techniques, picking preferences of playable materials, changes in execution styles and the changes of architecture of the instruments. Consequently, the effect of changes in the society which directly reflected on the patronization and general attitude of the people towards this art form may have played important roles in the changes in music. How the musicians felt the urge of widening its area of penetration amongst the masses of the world and what was the impact of globalization on this art and craft remained to be studied.
Key words: Chikari, Chhauni, Tumba, Plecturm, Pegs, Chiselling, Seasoned, Drum, Teak, Tun, Wood, Khan, Sen, Kanji, Sharma, Rabab, Sarod.

Қазіргі уақытта танымал үнді музыкалық аспаптары уақыт өте келе үлкен өзгерістерге ұшырады. Бұл оның ойын стилі, ұсыну тәсілдері және архитектурасынан көрінеді. Бұл өзгерістер немен байланысты екендігі әлі де зерттеуді қажет етеді. Жалпы төрт фактордың арасында қандай да бір байланыс бар, атап айтқанда ойнау техникасында болған өзгерістер/жетілдірулер, ойнатылатын материалдарды таңдаудағы артықшылық, орындау мәнеріндегі өзгерістер және аспатардың архитектурасының өзгеруі. Демек, өнердің осы түріне адамдардың қамқорлығы мен жалпы көзқарасына тікелей әсер еткен қоғамдағы өзгерістердің әсері музыканың өзгеруінде маңызды рөл атқаруы мүмкін. Жалпы музыканттар әлемдік мәдениетке енгенде қандай сезімде болды және де жаһанданудың өнер мен қолөнерге әсері қандай болды, осының барлығы алдағы уақытта әлі де толық зерттеуді қажет етеді.
Түйінді сөздерХикари, Чхауни, Тумба, Плектр, қазық, ою, шыңдалған, Барабан, Тик, Тунг, ағаш, Хан, Сен, Кандзи, Шарма, Рабаб, Сарод.

Популярные в настоящее время индийские музыкальные инструменты претерпели огромные изменения с течением времени. Это произошло с точки зрения стилей игры, способов представления и архитектуры. Что вызвало эти изменения, еще предстоит изучить. Возможно, существует некоторая взаимосвязь между четырьмя факторами, а именно: изменениями/улучшениями, произошедшими в технике игры, предпочтениями в выборе воспроизводимых материалов, изменениями в стилях исполнения и изменениями архитектуры инструментов. Следовательно, влияние изменений в обществе, которые непосредственно отразились на покровительстве и общем отношении людей к этому виду искусства, возможно, сыграли важную роль в изменениях в музыке. Как музыканты почувствовали желание расширить область своего проникновения в мировую культуру и каково было влияние глобализации на это искусство и ремесло, еще предстоит изучить.
Ключевые слова: Хикари, Чхауни, Тумба, Плектр, Колышки, Резьба, Закаленный, Барабан, Тик, Тунг, Дерево, Хан, Сен, Кандзи, Шарма, Рабаб, Сарод.

Қалай дәйексөз келтіру керек

S.S., INDIAN INSTRUMENT MAKERS IN PERFORMING ARTS. Scientific Journal «Arts Academy», №2(2)2022, 127-143. DOI:10.56032/2523-4684.2022.2.2.127

© 2024 artsacademy.kz