«ARTS ACADEMY» ғылыми журналы

Кіру

Электрондық поштаңызды енгізіңіз

Біз сізге сайтқа кіру үшін сілтеме жібереміз.

Меню

МУЗЕЙ АУДИТОРИЯСЫН ТАРТУҒА АРНАЛҒАН ЖАҢА ДИЖИТАЛ МАРКЕТИНГ ҚҰРАЛДАРЫ

15 желтоқсан 2022 ж.
МУЗЕЙ АУДИТОРИЯСЫН ТАРТУҒА АРНАЛҒАН ЖАҢА ДИЖИТАЛ МАРКЕТИНГ ҚҰРАЛДАРЫ
PDF форматындағы нөмір - Жүктеп алу
PDF мақаласы - Жүктеп алу
DOI:10.56032/2523-4684.2022.4.4.101

Бұл мақалада музей коммуникацияларын жылжыту мен жарнамалаудағы жаңа digital-marketing құралдарының ролі жан-жақты қарастырып, талдау жасалған. Шетелдік музей мамандарының осы саладағы маркетингі бойынша көзқарастары қарастырылып, жаңа диджитал маркетинг технологияларының музей коммуникацияларын дамытуда және мақсатты аудитория жинаудың негізгі бағытына талдау жасалған. Осы бағыттардың негізі ретінде іс-шаралар маркетингін қарастырып, толығымен мәні ашылып жазылған. Сонымен қатар медианы пайдалануға байланысты музей мен келушінің өзара әрекеттесуінің 5 кезеңін анықтап, оларды қалай қолдану керектігі туралы ақпарат жазылған. Соңында әлемдегі ең ірі музейлердің сандық және қашықтық технологияларды қолданудағы негізгі үрдістеріне талдау жасалынған.
Түйінді сөздер: Музей коммуникациясы, диджитал маркетинг, жылжыту, жарнамалау, маркетинг, интернет платформалары, БАҚ, әлеуметтік желілер.

This article examines in detail and analyzes the role of new digital marketing tools in the promotion and advertising of museum communications. Specialists of the foreign museum industry have considered approaches to the marketing of the museum industry, analyzed the main directions of new technologies of digital marketing in the development of museum communications and the collection of the target audience. The marketing of events is considered as the basis of these directions, the whole essence is revealed. Information on how to use them is also recorded, defining 5 stages of interaction between the museum and the visitor related to the use of media. In conclusion, the analysis is carried out and the importance of the main trends in the use of digital and remote technologies by the largest museums in the world is outlined.
Key words: Museum communications, digital marketing, promotion, advertising, marketing, internet platforms, mass media, social networks.

В данной статье подробно рассмотрена и проанализирована роль новых инструментов диджитального маркетинга в продвижении и рекламе музейных коммуникаций. Специалистами зарубежной музейной отрасли рассмотрены подходы по маркетингу музейной отрасли, проанализированы основные направления новых технологий диджитального маркетинга в развитии музейных коммуникаций и сборе целевой аудитории. В качестве основы этих направлений рассматривается маркетинг мероприятий, раскрывается вся их суть. Также представлена информация о том, как использовать медиа, определив 5 этапов взаимодействия музея и посетителя. В заключение проведен анализ и изложена важность основных тенденций в использовании цифровых и дистанционных технологий крупнейшими музеями мира.
Ключевые слова: 
музейные коммуникации, дижитал маркетинг, продвижение, реклама, маркетинг, интернет платформы, СМИ, социальные сети.

Қалай дәйексөз келтіру керек

А.Р. Жұматаева, Р.Н. Дәулетқалиева, МУЗЕЙ АУДИТОРИЯСЫН ТАРТУҒА АРНАЛҒАН ЖАҢА ДИЖИТАЛ МАРКЕТИНГ ҚҰРАЛДАРЫ. Научный журнал «ARTS ACADEMY» №4(4)2022, 101-112. DOI:10.56032/2523-4684.2022.4.4.101

© 2024 artsacademy.kz