Научный журнал «ARTS ACADEMY»

Вход

Введите свой e-mail

Мы пришлём вам ссылку для входа на сайт

Меню

ХОРЕОГРАФИЯ ПЕДАГОГИКАСЫ: БІЛІМ БЕРУДЕГІ ЕРЕКШЕЛІКТЕР МЕН КАТЕГОРИЯЛАР

04 июня 2020 г.
ХОРЕОГРАФИЯ ПЕДАГОГИКАСЫ: БІЛІМ БЕРУДЕГІ ЕРЕКШЕЛІКТЕР МЕН КАТЕГОРИЯЛАР
Номер в формате PDF - Скачать
Статья в формате PDF - Скачать

Мақалада хореография өнері саласында мамандар даярлауда кәсіби пәндерді жүргізуде хореография мамандығының ерекшелігін, дәстүр сабақтастығынсақтай отырып, оқытудың негізгі категориялары айқындалады. Осы мақсатқажетуде авторлар балалар шығармашылық би ұжымындағы жетекшілік, педагог-хореограф мамандарды даярлаудағы оқытушылық және орындаушылықтәжірибелерінің негізінде хореография өнері саласында білім берудегі ерекшеліктер мен тұжырымдамаларына сараптама жасайды.
Түйінді сөздер: хореография педагогикасы, оқытудың қағидалары, білім беружүйесі, әдіс-тәсілдер, тәрбие.

В статье определены основные категории преподавания хореографии при под-готовке специалистов в области хореографического искусства, при сохранении специфики специальности и преемственности традиций. Для достижения этой цели авторы анализируют особенности и концепции обучения в области хореографического образования на основе исполнительского и педагогического опыта в подготовке педагогов и хореографов.
Ключевые слова: педагогика хореографии, принципы обучения, система образования, методика, воспитание.

The article defines the main categories of teaching choreography in the training ofspecialists in the field of choreography while preserving the specifics of the specialty andthe continuity of traditions. To achieve this goal, the authors analyze the features andconcepts of training in the field of choreography based on performance and pedagogicalexperience in the training of teachers and choreographers.
Key words: pedagogy of choreography, principles of teaching, education system,methodology, upbringing.

Номера журнала

© 2024 artsacademy.kz