The article provides a theoretical explanation of the features of creativity andcreative thinking in higher education. Special attention is paid to the developmentof higher education in the world, increasing the importance and role of highereducation institutions and their opportunities for human development. The maintask of higher education is to develop the ability to accept and develop new scientificideas, their analysis and application in independent professional activities.
Key words: education, creativity, creative thinking, psychology, pedagogy,imagination, consciousness, personality.
Мақалада жоғары білім берудегі шығармашылық және креативтілік ойлаудың ерекшеліктеріне теориялық түсініктеме беріледі. Әлемдегі жоғары білім берудің дамуына, жоғары білім беру мекемелерінің мәні мен рөлін жоғарылатуға және оларды адамзат дамуының мүмкіндіктеріне баса назар аударылады. Жоғары білім берудің басты міндеті жаңа ғылыми идеяларды қабылдау және өңдеуге қабілеттілікті дамыту, өзіндік кәсіби іс-әрекетте оларды талдау және қолдану сипаталады.
Түйінді сөздер: білім беру, шығармашылық, креативті ойлау, психология, педагогика, қиял, сана, тұлға.
В статье дается теоретическое объяснение особенностей творческого и креативного мышления в высшем образовании. Особое внимание уделяется развитию высшего образования в мире, повышению значимости и роли высших учебных заведений и их возможностям развития человечества. Главной задачей высшего образования является развитие способности к принятию и выработке новых научных идей, их анализ и применение в самостоятельной профессиональной деятельности.
Ключевые слова: образование, творчество, креативное мышление, психология, педагогика, воображение, сознание, личность.