Бұл мақалада жоғарғы сынып оқушыларына эстетикалық тәрбие берудің маңызы, принциптері мен қағидалары қарастырылып, ғалымдар пікірі сараланды. Мектептегі жоғары сынып оқушыларына халық композиторларының әндері арқылы эстетикалық тәрбие берудің өлшемдері мен көрсеткіштері негізінде тәжірибелік-эксперименттік жұмыстар жүргізіліп, оқушылардың білімдік және тәрбиелік деңгейлері анықталды.
Тірек сөздер: музыка, эстетика, тәрбие, модель, мотивация, халық композиторлары.
In this article the essence and principles of aesthetic education of high school students are examined, the views of scientists are analyzed. On the basis of the criteria and indices of aesthetic education on the songs of folk composers, the pupils of the secondary school performed the experimental work and revealed the educational levels of students.
Key words: music, aesthetics, education, model, motivation, people, composers.
В этой статье рассматриваются сущность и принципы эстетического воспитания старшеклассников, анализируются взгляды ученых. На основе критериев и показателей эстетического воспитания по песням народных композиторов ученики средней школы выполнили экспериментальную работу, которая выявила образовательные и воспитательные уровни учащихся.
Ключевые слова: музыка, эстетика, воспитание, модель, мотивация, народные композиторы.