Научный журнал «ARTS ACADEMY»

Вход

Введите свой e-mail

Мы пришлём вам ссылку для входа на сайт

Меню

ДУЭТТІ-КЛАССИКАЛЫҚ БИ САБАҒЫНАН СҮЙЕМЕЛДЕУ БОЙЫНША АДАЖИО ШЫҒАРМАЛАРЫН МУЗЫКАЛЫ ҚҰРАСТЫРУ ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ИМПРОВИЗАЦИЯЛАУ

11 декабря 2023 г.
ДУЭТТІ-КЛАССИКАЛЫҚ БИ САБАҒЫНАН СҮЙЕМЕЛДЕУ БОЙЫНША АДАЖИО ШЫҒАРМАЛАРЫН МУЗЫКАЛЫ ҚҰРАСТЫРУ ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ИМПРОВИЗАЦИЯЛАУ
Номер в формате PDF - Скачать
Статья в формате PDF - Скачать
DOI:10.56032/2523-4684.2023.4.8.5

Берілген мақалада дуэтті-классикалық би сабағынан сүйемелдеу бойынша адажио шығармаларын дұрыс таңдау және оларды импровизациялау, импровизацияның қандай тармақтардан келіп шығатындығы және оларды дұрыс қолдану негізгі элементтері қарастырылады. Дуэтті-классикалық би сабағында сүйемелдеу процессінде адажионы музыкалық жағынан дұрыс құрастыруы қандай амалдармен олардың туындайтындығы және осыған байланысты көптеген мысалдар көрсетіледі.
Қазіргі уақытта дуэтті-классикалық би сабағында адажионы дұрыс таңдау мәселе өте актуалды, күрделі процесс болып табылады. Сол үшін де, бұл әдістемелік көрсетілімдер жас мамандарға және тәжірибесі аз сүйемелдеушілерге арналады. Бұл деректер өз тәжірибемнен және Ресей пианисттер, мұғалімдер мен сүйемелдеушілердің мақалалаларынан және кітаптарынан алынды.
Мақаланың соңында классикалық би сабағынан өзімнің жеке тәжірибемнен алынған музыкалық салыстырмалы импровизациялық мысалдар мен амалдар келтірілген.
Түйінді сөздер: Дуэтті-классикалық би, импровизация, сүйемелдеуші, гармония, әуен, структура, фактура, хореография оқытушысы.

В статье «Обработка музыкального материала для оформления адажио к уроку дуэтно-сценического танца» поэтапно раскрыты: правильный выбор самого адажио и их музыкальное оформление, обогащение исполнения, разновидности импровизации и приемы творческого использования основных элементов импровизации в работе концертмейстера дуэтно-классического танца. Также приведены образцы их применения.
Методические указания по музыкальному оформлению адажио и импровизация по дуэтно-сценическому танцу особо актуальны в работе молодым, начинающим и более опытным концертмейстерам. Эта работа создана на основе личного опыта и методических рекомендаций российских специалистов.
В конце статьи приведены импровизационные сравнительные музыкальные ноты и примеры из личного опыта в работе по предмету классического танца.
Ключевые слова: Дуэтно-классический танец, импровизация, концертмейстер, гармония, мелодия, структура, фактура, преподаватель хореографии.

The presented article discusses the correct choice of Adagio compositions for accompaniment from a duet-classical dance lesson and their improvisation, from what points improvisation comes and the main elements of their correct use. In the process of accompanying a duet-classical dance lesson, it is shown how to musically correctly compose an adagio, how they arise and many examples in this regard.
Currently, the question of choosing the right duet-Adagio in classical dance lessons-is a very relevant, complex process. For this purpose, these methodological demonstrations are aimed at young professionals and those who have little experience. These data were taken from my own experience and from articles and books of Russian pianists, teachers and accompanists.
At the end of the article, musical comparative improvisational examples and tricks from my own personal experience from classical dance lessons are given.
Key words: Teacher of Duet-classical dance, improvisation, accompaniment, harmony, melody, structure, texture, choreography.

Как цитировать

Ш.Т. Есиркепова, ДУЭТТІ-КЛАССИКАЛЫҚ БИ САБАҒЫНАН СҮЙЕМЕЛДЕУ БОЙЫНША АДАЖИО ШЫҒАРМАЛАРЫН МУЗЫКАЛЫ ҚҰРАСТЫРУ ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ИМПРОВИЗАЦИЯЛАУ. «ARTS ACADEMY» ғылыми журналы №3(7)2023, 5-19. DOI:10.56032/2523-4684.2023.4.8.5

© 2024 artsacademy.kz