«ARTS ACADEMY» ғылыми журналы

Кіру

Электрондық поштаңызды енгізіңіз

Біз сізге сайтқа кіру үшін сілтеме жібереміз.

Меню

МАГИСТРАНТТАРДЫҢ КРЕАТИВТІ ОЙЛАУЫН ДАМЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗДЕРІ

05 қыркүйек 2018 г.
МАГИСТРАНТТАРДЫҢ КРЕАТИВТІ ОЙЛАУЫН ДАМЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗДЕРІ
Номер в формате PDF - Скачать
Статья в формате PDF - Скачать

Мақалада магистранттардың креативті ойлауын дамытудың әдістемелік негіздеріне шетелдік және отандық ғалымдардың ғылыми-теориялық ой пікірлері қарастырылған. Магистранттардың креативті ойлауын дамытуда авторлық тұжырымдамасы ұсынылған. Магистранттардың вербалды креативтілігіндамытуға бағытталған әдістеменің нәтижесі салыстырмалы түрде берілген.
Түйін сөздер: психология, қабілет, креативтілік, жаңашылдық, ойлау,тест, әдістеме, магистрант.

The article presents scientific and theoretical views of foreign and domesticscientists on the methodological basis for the development of creative thinking ofgraduats. A methodological complex for the development of creative thinking of graduatesis presented. Comparative results of the methods conducted with graduates aimed atdeveloping verbal creativity are shown to be relative.
Key words: psychology, ability, creativity, innovation, thinking, test, methodology, graduate.

В статье представлены научные и теоретические взгляды зарубежных и отечественных ученых на методологическую основу развития креативного мышления магистрантов. Представлена авторская концепция развития креативного мышления магистрантов. Показаны результаты обучения двух групп магистрантов – эспериментальной и наблюдательной.
Ключевые слова: психология, способность, креативность, новаторства,мышление, тест, методика, магистрант.

Номера журнала

© 2024 artsacademy.kz